Längesen ja bloggade tbx nu;)

Hej jag vet att det var jättelängesen jag skrev ett inlägg men jag tog en liten paus ;D Aja ska försöka blogga så ofta jag har tid pusss.


Idag e det fredag så jävla skönt <3333 pallar inte skolan längre hahaha. I onsdags eller jag tror det var onsdag iaf men aja kmr till saken : jag och michaela hade så jävla kul, i skolan hittade vi en boll fast det e vår nu (höhö*)
vi tog med den hem till michaela när vi hade slutat. Vi kollade lite på tv och åt mellis sen gick vi ut för det var skiit varmt och soligt ute. Vi gick till en person och hoppade studsmatta det var sk**t kul ju :DDDD kmr bilder sen;P
efter det gick till moa westling och frågade om on ville vara med oss såklart ville hon det vi va inne lite först hon sminkade  mickis hahah inte mej :) aja vi gick ut och klättrade upp på en liten stuga utanför radhuseneller moa pratade i telefon så hon klättra inte upp foton på det också.
Jag & Micky plockade en blombukett och försökte sälja den inte lyckat hahah. Aja sen var jag tvungen och gå hem.


Nästa dag eller när det nu var chattade vi med en person som var skiit taskig bara för att hon var avundsjuk Fett synd om henne hahah bryr mej inte faktiskt hahha Hon försökte göra så att jag och mickis skulle bråka (hööm synd) hon lyckades inte direkt hahah och när hon vart ägd jätte mkt skrev hon jag orkar´inte chatta med er (synd hahah)


Bilderna

Vi två på taket utanför moa..


Haha jag hade en skiit konstig min hahah<333


Mickis flyger såklart<333


Micky i äkta Micheal Jacksson movsen<333

Fett snygg ju ingen slår mina poser


Jag i ett x-hopp. :p


Mickis hoppa mkt bättre än mej hahha


Utanför moa på taket;))))


Kommentarer
Postat av: Anonym

faan vad jävla taskiga ni e!

de e ju mer synd om er!

ÄGD!!!!

2010-04-23 @ 23:36:37
Postat av: saaraazh

Vem e det synd om som inte ens vågar skriva vad du heter Nathalie . Fett synd du har ju problem om du tror att vi vart ägda hhahaha jävla efter blivna unge som e avundsjuk på oss bara för att Ande inte gillar dej hahaha:D

2010-04-24 @ 14:23:05
URL: http://saaraazh.blogg.se/
Postat av: Maja

Om ni inte gillar Natta! Låt henne va! Ni behöver inte bry er om vad hon gör!

Och Sara bara så du vet är det här MOBBNING och jag är elevstödjare så det är bäst att du slutar!!

2010-04-24 @ 14:57:24
Postat av: frida

sara.. jag trodde bättre saker om dejj !!

man skriver inte sånt till en person!!!

shiit !!

jag håller med maja.... om ni inte tycker om natta. LÅT HENNE VARA !!!!

de e bara töntigt att hacka på en så där !!

2010-04-25 @ 17:58:39
Postat av: Jennifer

JAG SÄGER BARA, SLUTA VARA SÅ DUMMA!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-25 @ 19:49:26
Postat av: Anonym

2010-04-25 @ 19:51:53
Postat av: Anonym

faaan vad taskiga ni e.

Håller med Maja skit bara i henne om ni inte gillar henne!!!!

Tycker jätte synd om dig natta!!!<33

2010-04-26 @ 17:09:31
Postat av: saaraazh

palla berätta för andra (synd) vrf besöker ni min blogg om ni tycker jag e dum ägd

2010-04-26 @ 17:32:51
URL: http://saaraazh.blogg.se/
Postat av: Johanna!

faaan vad taskiga ni e.

Håller med Maja skit bara i henne om ni inte gillar henne!!!!

Tycker jätte synd om dig natta!!!<33



2010-04-26 @ 17:35:29
Postat av: Natta<33

jag har inte sagt till nån av dom att skriva här, men dom bryr sig om mig. Dom får kolla på din blogg om dom vill.

2010-04-26 @ 17:38:26
Postat av: Natta<33

och man blir inte ägd för att besöka din blogg om man tycker att du e dum...

2010-04-26 @ 17:40:33
Postat av: johanna

Precis vi bryr oss om natta och tycker synd om henne det är därför vi skriver här!!!

Så skyl inte på natta om ni inte äns vet om hon har det!!

2010-04-26 @ 17:42:15
Postat av: saaraazh

vrf lägger ni andra ens i er !!!!????

2010-04-26 @ 17:54:07
URL: http://saaraazh.blogg.se/
Postat av: Natta<33

dom bryr sig

2010-04-26 @ 17:59:42
Postat av: saaraazh

inte om dej

2010-04-26 @ 18:00:58
URL: http://saaraazh.blogg.se/
Postat av: saaraazh

och maja du som e elevstödjare få kanske du borde fatta att det e ni som mobbar mej för att ni e imot mej allihop

2010-04-26 @ 18:09:34
URL: http://saaraazh.blogg.se/
Postat av: Natta<33

nej, de e inte mobbning att säga till den som e taskig. Hon gör bara det hon ska. Okej sara vi frågar om dom komenterar din blogg för att dom bryr sig om mig eller bara gör de.? vrf?

2010-04-26 @ 18:19:53
Postat av: Maja

Okej!! Om du nu tycker det är mobbning Sara så kan jag ta upp det på mötet. Vill du det?? För jag gör gärna det!! Men jag kommer dock berätta allt så får vi se vad dom säger då!!

Eller så struntar vi i allt dethär och ni låter Natta va! Okej??

2010-04-26 @ 20:57:15
Postat av: Totte vem annars !

asså låt sara vara fan annars blir det synd om er alla är mot sara , och maja du hotar sara vilket är olagligt du vet ju faan inte hur en elevstödjare ska bete sig, Du bara låt natta vara annars hämtar jag fröken XD löjligt , Aquaromanii på er allihopp dom som säger något imot mig efter denna kommentar (eller sara , eller dom som är på hennes sida) kommer jag söka upp personligen allt för mig hej. -.-' !!

2010-04-27 @ 20:04:16
Postat av: saaraazh

hahah totte ska alltid va så rolig <333

2010-04-27 @ 21:24:45
URL: http://saaraazh.blogg.se/
Postat av: Maja

Men nu slutar vi med det här!

Sara och Natta är ju vänner igen!

2010-04-29 @ 17:27:53
Postat av: friidA

japp :P <3<3<3

2010-04-29 @ 17:56:25
Postat av: Anonym

faan va taskig sara! du tänker inte! du va skit dum mot ..... på valborg!! man dizzar inte nån bara så där!! tror du att du e nåt mer än skräp?? du har fel! DU ÄR INGET ATT HA!! JÄVLA BITCH!!

2010-05-06 @ 14:51:47
Postat av: Anonym

faan va taskig du va mot natis, ja skiter i om ni är vänner nu! man gör bara inte så

2010-05-06 @ 14:52:56
Postat av: saaraazh

Fett synd att du inte vågar skriva ditt namn mickis det va ju du som bjöd in dej själv vi hade bestämt allt du bah när ska vi träffas!!!

2010-05-09 @ 12:21:44
URL: http://saaraazh.blogg.se/
Postat av: saaraazh

Det va ju du som startade bråket så säg inget okej!! kommer du inte på nått bättre än att säga at jag e skräp så borde du skämmas och Bara för att du inte har nån att vara med ska man inte utnyttja andra!!!!

2010-05-09 @ 12:27:07
URL: http://saaraazh.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller me (skriver nt mitt namn för ja vill nt lägga mig i)

2010-05-12 @ 19:02:00
Postat av: saaraazh

vadå jag vill inte lägga mej i det var du som startade bråket juuu!!! säg inte att du inte utnyttjar andra för det gör du och du följer efter sånna som inte ens vill vara med dej

2010-05-13 @ 11:00:35
URL: http://saaraazh.blogg.se/
Postat av: david

Ha-ha

2010-06-20 @ 15:19:50
Postat av: Anonym

fan vad taskiga ni är mot sara vad har hon gjort er !!! det är mellan sara o natta ! ni inte behöver inte skriva nått och om ni inte gillar henne !!!du ELEVSTÖDJAREN vem fan e du!! du är den värsta elevstödjaren ! en elevstödjare ska inte va på nåns sida faatta!!!!!!!!!! skit ungar! och du ... du vet vem du e sluta utnutja* andra och det var ju natta som böjade komentera så försök inte försvara henne !shiit! sara skriv inte mitt namn jag är annonym haha

2010-07-19 @ 12:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0