24/12-10

Hej hej vi öppnade julklapparna nyss !! I början kunde jag inte vänta och tjatade på att vi skulle öppna allt men alla ville vänta förutom jag och elin :( så vi gjorde det, men jag och pappa och paulina börjaade bråka lite så jag gick till mitt rum :/ :( och när jag va på mitt rum gjorde jag en ny outfit så jag kanske bjuder på en extra idag . :D men sen kom min lilla syrra ledsen och sa snälla kom annars förstör ni allt så jag gick ner sur med min dator och alla öppnade mina fina julklappar men när jag skulle öppna fick jag inte så fina saker :( jag som hade slösat jätte mycket pengar på julklappar och själv får  jag bara 6 saker av alla Så lite misslyckad jul :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0