Skön Dag

Hej hej, ;P
Idag har jag vart och badat med familjen (skiit kul).
Efter ett tag kom min kusin och hennes familj och efter ett litet tag var hela stora släkten där :D Det hände skiit mkt saker kan inte skriva om allt pallar inte hahah.
Jag paulina & min kusin hyrde en kanot det var kul i början till kanoten flöt ut av vinden, asså jättelångt och problemet var att vi försökte paddla tbx men det gick inte vinden var för stark så vi hoppade ut ur kanoten och börja simma och dra den efter oss men det funkar inte, det var jätte jobbigt också så vi hoppa in i båten och skrek efter hjälp, men problemet var inte bara att man inte kunde styra jo om man inte kom in med båten i tid skulle man få betala skiit mkt i böter :'(  aja efter ett tag kom en båt och rädda oss hahha (skiit pinsamt XD

När vi kom hem dusha (elr hur det stavas) jag. Sen åt vi grill :D.

Nu kollar jag på finalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0