Söndag 13

Hej jag vet att jag inte bloggat på länge jag har inte haft tid men ska försöka börja idag:D
 Den 13:e var jag på derbyt- Syrianska FC mot Assyriska FF. Några timmar innan matchen fick jag skjuts hem till min kusin Vanessa, för att vi skulle ordna oss. Jag målade ett gult och rött sträck på kinden och skrev FC i pannan, hade ett gult hårband där jag skrev Suryoye på. Och så klart hade jag gul röda kläder. Min farbror / hennes pappa skjutsa  oss till matchen när vi var frammme regnade det jättemkt, men vi e hemma lag så vi satt under tak. Jag och Vanessa satte oss längs fram så vi kunde dra upp den skiit stora flaggan. Resten av min familj var och så där men de satt mkt högre upp. Ungefär vid halvlek sprang jag upp till de för att hämta godis och då sa Paulina min syrra kolla vem som sitter bredvid pappa..... Jag bah vände mej och och såg att det var Bobby Oduncu den känd frisören lägger upp bild snart.
 

Man ser inte så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0