AKUTEN

hej .
igår kväll kolla hela min familj på melodifestivalen. när det var reklam så bärde paulina mej baklänges på hennes axlar det var läskigt efter ett litet tag kändes det som jag skulle ramla och försökte säga det till henne men värka inte fatta nått så jag ramla och hon hade kvar mina ben! så jag landa jätte hårt på min arm sen fatta hon. asså jag skrek så jävla mkt trodde jag brutit min arm jag kunde inte röra på den så pappa och mamma och jag åkte till huddinge sjukhus. de sa att de inte kunde göra nått så jag fick smärtstillande (alvedonn & ipren) de sa att vi var tvungna att åka till astridlindgrens sjukhus så vi åkte dit vi fick vänta jättelänge på att det skulle bli min tur. när det blev min tur kände hon på min arm och fråga vissa saker , jag fick någon grön sak att luta armen mot. sen fick vi vänta på nån doktor och hon gjorde några saker sen fick vivänta på att jag skulle rönktas sen fick vi vänta på svaren sen fick vi vänta på att de skulle gipsa min arm det sluta med att jag hade fått en spricka i armen.


Kommentarer
Postat av: Magda<333

åh stackare<333

2010-03-07 @ 13:07:45
URL: http://sistersforewer.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg hsahahaha sara asså herregud du e sjuuuk ihuvudet hahahaha asså vad smart du som rider på din syrra hahaha jajaja ta han om dig pusspuss:)

åååååh stackars dig;p

2010-03-07 @ 14:32:20
URL: http://menekses.blogg.se/
Postat av: saaraazh

tack så mkt <333333

2010-03-07 @ 16:11:32
Postat av: mickis

asså shit min älskling ,vi ses i plugget ,lovar jag hjälper dej med alt :P

2010-03-07 @ 21:15:11
Postat av: saaraazh

tack mickis älskar dej<33333

2010-03-07 @ 21:20:01
Postat av: joanna

syynd :(

2010-03-08 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0