shoppa med frida igår

hej,,
igår var jag i kurvan med frida , jag köpte en bikini överdel:D har en under del till den hemma:p aja bild ner l
                                                                                                                                                             V
vi gick till godisbåten och köpte godis och en läsk från kvantum 10kr (2liters) billigt:D
vi kollade på Wild Child hemma oss mej sn åt vi pizza sen hämtade hennes mamma henne.


Idag var jag i stan med familjen det var kul:D skulle köpa skor men hittaade inga men jag köpt / mamma köpte ett par mimmi strumpor jättesöta och varma. bild nr l
                                                                            l
                                                                           V
                                             

 

 

 

                             


Kommentarer
Postat av: menekse

hehe fin och bgööölllliga strumpor

2010-03-16 @ 19:56:40
URL: http://menekses.blogg.se/
Postat av: saaraazh

tack<3

2010-03-16 @ 21:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0