Slutad tidigare:D

Hejsan alla gullungar,
Idag var det inte så jätte trist i skolan men ändå trirst haha men iaf så hade vi dans på gympan (salsa) tur jag att jag inte var med haha satt och kolla på när alla andra dansa fett kul:D har ju ont i armen som de flesta vet:( . Efter gympan hade vi spanska vi slutade 20 min tidigare för att marianne skulle på nått möte. När vi slutat gick jag hem med menekse och felicia. När jag kom hm kollade jag på tv

Sen chattade jag md några kompisar.

(som ni ser har jag ändrat lite på min design det var en kompis som tyckte det :) hejdå<333333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

de ser mycket bättre ut nu;)

2010-03-13 @ 11:11:04
Postat av: saaraazh

Okej tack <3 vem e du? heheh

2010-03-14 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0